четвер, 12 травня 2016 р.

Перший в світі гібридний трамвай на водневому паливі





З конвеєра Таншаньского трамвайного заводу CRRC (Китай) зійшов перший у світі сучасний гібридний трамвай комерційного користування на водневому паливі.

В трамвай інтегрована батарея з максимальною енергоємністю. Крім того, машина по всій довжині обладнана низькими підлогами.

Це новий важливий проект в області трамвайобудувння Таншаньского заводу CRRC, який демонструє, що галузь досягла високого світового рівня.

Як стало відомо, новим трамваєм легко керувати, і кількість місць в салоні може варіювати у відповідності з запитом клієнтів. Трамвай не забруднює навколишнє середовище, він малошумний, використовуює поновлювані джерела енергії.
Водневе паливо - це паливо майбутнього.Фахівці висловлюють думку,що
використання водню як палива позитивно вплине на енергетичну безпеку, екологію та економічне зростання. Водень допоможе поліпшити енергетичну безпеку, тому що його можна отримувати із багатьох первинних джерел енергії, зокрема і відновлюваних. Таким чином, водень може стати повноцінною альтернативою нафті. Водень можна отримувати використовуючи найрізноманітніші природні ресурси: газ, вугілля, органічні відходи, біопаливо, відходи сільського господарства. Основна частина водню, що виробляється промисловістю, добувається з природного газу, але передбачається збільшення ролі інших джерел. Для отримання водню можна використовувати різноманітні джерела енергії: викопні копалини, ядерну енергію та відновлювані технології, такі як сонячна, вітрова, гідро-, біо-, та геотермальна енергії. Завдячуючи такому різноманіттю ресурсів та технологій, водень можна буде виробляти у всіх регіонах країни та у цілому світі. Сьогодні із понад 50 млн тонн водню, що виробляється, половина отримується шляхом конверсії водяної пари із природним газом (48%). Також водень добувають із нафти (30%), вугілля (18%) та води (4%). У сучасній вуглеводневій енергетиці транспортування живиться насамперед нафтою. Внаслідок спалювання вуглеводневого палива виділяється діоксид вуглецю та інші забрудники атмосфери. Запас економічно вигідних вуглеводневих ресурсів у світі обмежений, а попит на вуглеводневе паливо зростає, особливо в Китаї, Індії та інших країнах, що розвиваються.
Прихильники майбутнього впровадження водневої енергетики у світових масштабах стверджують, що водень може бути екологічно чистішим джерелом енергії для кінцевих споживачів, особливо у транспортній галузі, в місці кінцевого використання викидів забруднюючих речовин та твердих часток або діоксиду вуглецю не буде. У аналізі стверджується, що «весь ланцюг водневого постачання вивільняє значно менше вуглекислого газу в атмосферу, ніж бензин у гібридних автомобілях», і що значне скорочення обсягу викидів двоокису вуглецю був би можливий, якби в місцях виробництва енергії та водню були використані методи поглинання або ізоляціі вуглецю.


За матеріалами сайту

Немає коментарів:

Дописати коментар